14 maja 2013

Rozpoczęcie.

Witam wszystkich :)
Nie będę rozpisywać się zbytnio o sobie, myślę, że to wszystko wyjdzie z czasem :)

Od dawna przeglądam blogi związane z tematyką Dramione i w pewnym momencie poczułam natchnienie, "może ja też spróbuję, a co!" :)
Jest to mój pierwszy blog prosiłabym więc o szczere opinie, ale także o wyrozumiałość.
Prolog, pojawi się prawdopodobnie za chwilę.
Co do częstotliwości pojawiania się notek, to nie ma określonej. Myślę, że wszystko zależy od chęci, czasu, ilości czytelniczek, a także przede wszystkim WENY.

Chciałam jeszcze napisać, że jeżeli zdarzy się, że przypadkiem któraś z notek będzie podobna do twórczości innej z autorek ( co na pewno nie będzie zrobione celowo!), proszę o poinformowanie mnie o tym a nie zaśmiecanie i obrażanie komentarzami. To samo w drugą stronę- ja nie kopiuję i nie chciałabym, aby ktoś kopiował mnie, no chyba, że do własnego użytku ;) to wtedy proszę się odezwać i zawsze można dojść do porozumienia :)

Aha, co do szablonu, to jest jaki jest, bo nie bardzo się znam na tych wszystkich bajerach ;x pewnie zmieni się jak zacznę już ogarniać mniej więcej. W każdym razie mam nadzieję, że ten tymczasowy wygląd was nie zniechęci.

To chyba wszystko co chciałabym Wam przekazać.
 Liczę, że sprostam zadaniu i nie zawiodę ani siebie ani Was :)

Tym czasem do napisania !

Diament.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz