14 maja 2013

PROLOG


PROLOG


Czy jest możliwe by życie aż tak zmieniło swój bieg? Czy naprawdę w ułamku sekundy można stracić bliską osobę i rzeczy, na których zależało nam najbardziej? Jak możliwe jest, by w zaledwie chwilę zmieniły się wszystkie poglądy, każde uczucia – te negatywne na pozytywne i odwrotnie? Czy ludzka natura jest rzeczywiście tak przewrotna i kapryśna? Jest wiele pytań, jednak nie na wszystkie dostajemy odpowiedź. Jest tylko jedna prawda, której możemy być pewni- można planować najbliższą przyszłość, najbliższe dni, godziny, minuty, sekundy... nie posiadamy jednak mocy by zaplanować życie. Los jest kapryśny i każdą decyzję, każde plany potrafi obrócić wniwecz. Daje rzeczy i wydarzenia, których nigdy w życiu się nie spodziewamy. Rodzi nienawiść między przyjaciółmi i miłość między wrogami. Życie jest przewrotne, tak jak i los. Czasem jednak warto przecierpieć będąc w mroku, by móc w końcu odnaleźć to jasne światełko, którym jest prawdziwe szczęście.
                                      

14 komentarzy:

  1. Prolog jak to prolog, w zasadzie ma nas wprowadzić w świat opowiadającego i tej historii.
    Lecę przeczytać 1 rozdział. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mnie zaciekawił i już lece czytać kolejne rozdziały! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zaintrygował mnie ten prolog lecę czytać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zagłębie się z pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog, daje do myślenia ;) lece czytać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie trafiłam na twojego bloga. Zabieram się za czytanie ! :D /Gabson

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog krótki, za to ciekawy.
    Pozwala spojrzeć na parę spraw inaczej.
    Zabieram się za czytanie, bo to tej pory tylko tu zaglądałam.:)

    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    amor-delilria-nervosa-dramione.blogspot.com
    dramione-badz-moja-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog intrygujący, lecę czytać dalej. ;)
    Pozdrawiam, Maadź
    www.dramione-impossible-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc wreszcie znalazłam czas i wreszcie zaczynam czytać :D
    Nad prologiem można pomyśleć tzn, nad sensem :) Podoba mi się to :D
    Czytam dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie napisane
    Poleciła mi Dastra

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczęłam czytać, i lecę dalej ! :)
    Pozdrawiam,
    Tsuki

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog bardzo udany. Powiedziałabym, ze mądry. Jest w nim dużo sensu. Zaciekawił mnie i z jeszcze większym zapałem niż na samym początku lecę czytać rozdziały ;)
    Pozdrawiam
    Daria S

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten prolog jest taki...daje do myślenia i zachęca do przeczytania kolejnych rozdziałów. :D
    Quui z http://we-want-to-die-with-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, to znów ja :) Zabieram się za czytanie prologu, jako że właśnie skończyłam opublikowane przez Ciebie części "Czasu zemsty". Mimo, że ta historia jest już skończona, to będę czasami opisywała w komentarzach moje wrażenia, odczucia, chwile strachu, przerażenia i oburzenia, jeśli takie nastąpią ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń