11 listopada 2013

DRABBLE

Hej wszystkim :)
Chciałam dodać tego posta już wcześniej, ale niestety dziewczyny ze Stowarzyszenia nie pozwoliły publikować swoich prac przed ogłoszeniem wyników. 
Jestem, więc teraz i mimo, że moje drabble nie zajęło żadnego miejsca, chciałabym się nim pochwalić. 
Nim, a także jeszcze jednym, które nie poszło na konkurs.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Tych, którzy jeszcze nie czytali, zapraszam na rozdział XXVIII, który znajdziecie TU .

Pozdrawiam serdecznie, DiaMent.

***~~~***~~~***~~~***~~~***


Światełko w mroku
Dwa ciała, dwa serca, dwie dusze. Tak różni, a jednocześnie złączeni niewidzialną, cudowną więzią. Harmonijni niczym jin i jang. On- skalany złem, ona- otulona niewinnością. Odnaleźli się w gąszczu przemocy, wojny i nienawiści. Usta przy ustach, dłoń zaciśnięta w dłoni. Oczy pełne determinacji, z przerażeniem patrzące na bezkresne zło i niepotrzebną śmierć. Błysk rozpaczy, zastąpiony bezgraniczną miłością. Jest tam, kocha. Drobna dłoń przeczesująca gęste blond włosy, brązowy lok owijany na męski palec. On już dawno wybrał. Koniec służby pod rządami chorego psychopaty. Teraz, kiedy z drugiej strony jest ona, będzie walczył. Dla niej. Zawsze. Przelotny pocałunek pochłonięty przez wir walki.


*~*~*



Cud

Trzymam ją w ramionach, przyciskając do piersi jak największy skarb. Jak to się stało? Kiedy? Doskonale pamiętam własną nienawiść, która trawiła moją duszę na sam jej widok... a teraz? Jej włosy, które dawniej uważałem za ohydną szopę, powalają swoją gładkością i zapachem. Jej skóra, której obiecałem nigdy nie dotykać, jest jedwabiście gładka i pociągająca. A jej dotyk... Ba! Samo spojrzenie, doprowadza mnie do szaleństwa. Kiedyś byłem w stanie ją zabić, a teraz kocham tak bardzo, że mógłbym zabić dla niej. Odsuwam się na krok, spoglądając w cudowne, czekoladowe tęczówki. Dziękuję Salazarowi za ten cud. Draco Malfoy zakochał się w szlamie.



19 komentarzy:

  1. C U D O W N E.

    Ps. nie jestem chochlikiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba teksty są świetne, mają w sobie to coś. "Światełko w mroku" jest takie... z uczuciem, jednak to "Cud" najbardziej przypadł mi do gustu, ponieważ jest cudownie wyjątkowy i piękny. Mogłabym czytać takie prace w nieskończoność. :)
    Ściskam i życzę weny do napisania nowego rozdziału,
    Lizzy
    barwy-opalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie oba Drabble są boskie, ale przyzna szczerze, że drugiej trochę bardziej przypadło mi do gustu :)
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją opinię już dawno poznałaś :D
    Hłehłe...
    Cudeńka <333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba Drabble bardzo mi się podobają :)) ,, Światełko w mroku'' działa na uczucia, emocje, pokazuje miłość w czasie wojny. ,,Cud''jest lżejszą lekturą do czytania, ale też świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne... Naprawdę cudowne. Nie wiem co mam powiedzieć. Nawet nie dam emotki, bo tutaj po prostu żadna nie pasuje. Wzruszające. Słodkie. Subtelne. Urocze. Głębokie.
    Może moja wypowiedź jest strasznie płytka, czy ograniczona.
    Nic innego nie umiem powiedzieć, wybacz.
    Zatkało mnie.
    Ina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obie, ale bardziej podobało mi się "Światełko w mroku". Jest takie piękne, magiczne, wzruszające... Właśnie udowodniłaś mi po raz kolejny, że masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zaiste powiadam wam. Piękne. Obydwa bardzo mi się podobały i leciutko mi się je czytało. Choć muszę przyznać, że raczej rzadko czytam drabble, to i tak te mnie po prostu oczarowały.

    PS Ale chyba jednak wolę "Światełko w mroku".

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!
    Najbardziej podoba mi się "Cud"
    Był cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne..o matko becze *.*
    Obydwa są cudowne,jednak to "Cud" jest najlepsze wg mnie,niewiem jak inni.

    Czekam na kolejny rozdział i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba teksty są genialne! ^^ Mam nadzieję, że będzie takich więcej. :3
    Ściskam,
    Ana M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, po prostu łał! Zgadzam się ze wszystkimi komentarzami powyżej. Nie wiem co napisać, szczerze - brak mi słów... Szkoda, że nie zajęły żadnego miejsca, na prawdę zasłużyły na podium. Moim skromnym zdaniem "Cud" jest tak piękny, że... przepraszam, ale na coś takiego nie ma określenia na tym świecie.
    Pozdrawiam magicznie i czekam na następny rozdział
    ~hope~

    OdpowiedzUsuń
  13. Moglby mi ktos powiedziec co to jest drabble ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż, muszę Cię chyba uświadomić (wybacz mi, proszę xD), ale napisanie drabble nie polega na stworzeniu tekstu o długości stu słów. To znaczy polega, ale nie każdy tekst na sto słów można nazwać drabble, ponieważ jest jeszcze drugi warunek. Drabble zawsze kończy się zaskakującą puentą. Po prostu chodzi o to, żeby wyprowadzić czytelnika w maliny i sprawić, żeby ostatnie zdanie kompletnie go zaskoczyło ^^ Po tym konkursie w stowarzyszeniu zaczęłam sobie czytać takie różne perełki internetu i naprawdę żeby drabble było dobre, nie wystarczy napisać tekstu, który spełni limit słów. Mimo wszystko Twoje teksty są niezłe, musisz tylko popracować nad tym elementem zaskoczenia ^^

    (Czy mi się wydaje, czy piszę długo, nieskładnie i bez sensu? ^^;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejciu, Wspaniałe Drabble, naprawdę nie spodziewałam się że światełko w mroku to akurat twoje Drabble, Nie powiem zaskoczyłaś mnie :)

    Pozdrawiam
    Charlotte

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne drabble. Masz genialne pomysły.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  17. Uff... Udało się, doszłam aż tutaj :D
    Cudowne Drabble, maksymalnie krótkie, ale treściwe i pełne uczuć, emocji... Piękne <3
    Każdy tekst, który napiszesz ma w sobie magię, ukryty sens, coś, co się czyta i nie chce się przestać... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba teksty bardzo mi się podobają. Mimo tego, że są tak krótkie, da się w nich wyczuć opisane emocje. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń