23 grudnia 2013

Święta!


Witajcie! :)
W związku z tym, że ani jutro, ani przez całe święta prawdopodobnie nie będę miała czasu, żeby do tego przysiąść, piszę dziś :)


W te Święta Bożego Narodzenia życzę Wam, moi kochani, wszystkiego co najwspanialsze.
Spełnienia marzeń, szczęścia, powodzenia w szkole/pracy/ na uczelni.
Radości z życia oraz każdego kolejnego dnia.
Ciągłego uśmiechu na twarzy i spokoju ducha.
Miłości tak nietypowej i wspaniałej jaka spotyka naszych bohaterów <3


Życzę Wam także udanej imprezy Sylwestrowej oraz jak najlepszego wejścia w Nowy Rok.
Siły ducha, całej listy postanowień noworocznych i wytrwałości.
Niech wszystkie problemy Wam się rozwiążą, a każda kłótnia okaże się błahą :)

Wszyscy jesteście wspaniali!

Wasza,
DiaMent.




( Gorsza wiadomość; jak wspomniałam, raczej nie będę miała czasu, więc może być tak, że notka nie ukaże się w tym, a dopiero w przyszłym tygodniu. Proszę o cierpliwość i zrozumienie. Sądzę, że każdy zna intensywność świątecznych przygotowań :) Tymczasem zapraszam na nietypową miniaturkę wszystkich, którzy jeszcze nie widzieli :) (KLIK) Pozdrawiam!)



14 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem :)
    Życzę Ci Szalonej nocy Sylwestrowej i Wesołych Świąt!
    ~Salvio

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki i wesołych świąt !! :*


    Alvin

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za życzenia i nawzajem :) Przy okazji dziękuję ci też za odwiedzanie mojego bloga i za mnóstwo rad, które mi udzieliłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci, kochana, za życzenia i również życzę Ci cudownych, pełnych magii, radości i rodzinnego ciepła Świąt! <3 Spokojnie, poczekamy na rozdział, teraz przecież najważniejsze jest Boże Narodzenie :D
    No i zapraszam Cię na kolejny mój rozdział, jeśli jeszcze go nie czytałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Pozytywna *bo są Święta* Fioletoowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Przy okazji zapraszam na prolog mojego Dramione:
    http://malfoy-and-granger.blogspot.com/
    Twoja opinia byłaby dla mnie bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. troszkę spóźnionych ale jest , wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć to ja Nivis ale postanowiłam załorzyć swojego bloga. Może zajrzysz? www.czarna-wisnia.blogspot.pl Ach i wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń